پروژه مترو-حمل و نقل "فوق العاده موفق" در پشتیبانی از خدمات 5G – METRO-HAUL
پروژه فوق العاده موفق "Metro-Haul" برنامه های نهایی را تحویل می گیرد و نمایش هایی را برای نشان دادن ارزش کنترل SDN از شبکه های مترو انعطاف پذیر برای پشتیبانی از خدمات 5G ارائه می دهد
نشست پیزا پروژه بودجه اتحادیه اروپا به میزبانی اریکسون Telecomunicazioni و CNIT [19659003] پیزا ، ایتالیا ، 31 اکتبر 2019 – 28 ماه از زمان اجرای 3 ساله خود ، نمایندگان 21 سازمان شریک در پیزا برای برنامه ریزی مراحل نهایی پروژه Metro-Haul ملاقات کردند. پیزا خانه دو عضو کنسرسیوم (Ericsson Telecomunicazioni و Consorzio Nazionale Interuniversitario Per Le Telecomunicazioni (CNIT)) است و آنها با مهربانی میزبان این نشست بودند.
Metro-Haul یک برنامه تحقیق و نوآوری اتحادیه اروپا Horizon 2020 است. تلاش برای طراحی و ایجاد زیرساخت های هوشمند نوری مترو قادر به پشتیبانی از ترافیک ناشی از شبکه های دسترسی 5G ناهمگن ، پرداختن به ظرفیت پیش بینی شده ظرفیت و ویژگیهای خاص آن ، مانند تحرک ، تأخیر کم ، کم لرزه و غیره است. خدمات و استفاده از موارد با تأکید ویژه بر خدمات صنایع مختلف عمودی تا فناوری اطلاعات و ارتباطات.
این پروژه به تازگی بررسی پروژه دوم سال خود را انجام داده كه در آن زمان كار تاكنون به عنوان برجسته ارزیابی شده است ، و موفقیت فوق العاده ای از طریق انبوه آن ثبت شده است. تأثیر در انتشار و استاندارد سازی. در مدت زمان بیش از دو سال ، این پروژه بیش از 170 مقاله را در مجلات و رویه های کنفرانس منتشر کرده است. مقالات و وبلاگ پروژه را می توان در وب سایت آن به آدرس https://www.metro-haul.eu/.ociation19659005 با توجه یافتن فن آوری جدید شبکه 5G طیف گسترده ای از خدمات جدید را تسهیل می کند که به طور بنیادی تغییر خواهد کرد کاربران اینترنت را تجربه می کنند ، "گفت: آنتونیو D'Errico ، محقق ارشد Ericsson Telecomunicazioni. "این اتصال دستگاه های هوشمند از جمله در وسایل نقلیه خودمختار را تسهیل می کند ، و برنامه های مشترک بین کاربران را هنگام حرکت در زندگی آنها تسهیل می کند."
"اریکسون از بخشی از پروژه Metro-Haul خوشحال است." . "ما در بسیاری از فن آوری های لازم برای ساختن یک شبکه 5G پایان به کار متخصص هستیم و ضروری است که ما نقش موثری در تحقیقات پیشرو در مورد نحوه ساخت و استقرار این شبکه ها داشته باشیم."
فیلیپو کوگینی ، مدیر CNIT در Metro گفت: "CNIT یک کنسرسیوم غیر انتفاعی است که در سال 1995 تاسیس شده و 37 دانشگاه عمومی ایتالیا را برای انجام فعالیت های تحقیقاتی ، نوآوری و آموزش / آموزش در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات گرد هم آورده است." حمل و نقل. "یکی از پنج آزمایشگاه ملی ما در پیزا واقع شده است و ما در شبکه ها و فن آوری های فوتونیک تخصص داریم."
"CNIT توسعه دهنده پیشرو تجهیزات نوری پیشرفته است ، و ما خوشحالیم که ROADM ها و ماتریس های سوئیچینگ ما به عنوان هسته استفاده می شوند. مؤلفه های سناریوهای تظاهرات مترو-هال ، "فیلیپو توضیح داد. "این تظاهرات ها برای تعیین ارزش Metro-Haul و اثبات اینكه طیف گسترده ای از فن آوری های تولید شده توسط شرکاء می توانند برای ارائه خدمات واقعی در شبکه های واقعی ادغام شوند ، مهم است."
این مجامع برای پروژه بسیار مهم بوده است. زیرا بیش از 40 نفر را از سراسر اروپا گرد هم آورده اند تا جزئیات تظاهرات را نهایی کنند. سناریوهایی که نمایش داده می شود ، پیچیده است و بحث های این هفته بسیار شدید بوده است ، اما پیشرفت مهم زیادی انجام شده است و ما اطمینان داریم که قادر خواهیم بود شبکه های عملیاتی معتبر را قبل از پایان پروژه در تابستان 2020 نشان دهیم.
درباره Metro-Haul
که در اواسط سال 2017 راه اندازی شد ، پروژه Metro-Haul بودجه (GA 761727) از برنامه تحقیق و نوآوری Horizon 2020 اتحادیه اروپا دریافت می کند. هدف از این پروژه 7.7 میلیون یورو طراحی و ساخت زیرساخت هوشمند مترو نوری است که قادر به پشتیبانی از ترافیک ناشی از شبکه های دسترسی 5G ناهمگن ، پرداختن به افزایش ظرفیت پیش بینی شده و ویژگی های خاص آن از جمله تحرک ، تأخیر کم و جهش کم است. این زیرساخت همچنین از خدمات گسترده ای پشتیبانی خواهد کرد و از موارد خاص با تأکید ویژه بر خدمات صنایع مختلف به صورت عمرانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پشتیبانی خواهد کرد.
وب سایت: https://metro-haul.eu
توییتر: MetroHaul
Linked-In: https://www.linkedin.com/groups/13543287 موفق19459010LOADResearchGate: https://www.researchgate.net/project/Metro-Haulociation19659015]